null

Dear customers,

Please note that the Make-Model-Year search option is currently under development,

and it does not work on all of our products yet.

Please feel free to search for products, and If your search does not have any results, you can browse through our categories the usual way. For the time being, it is only applied on the following categories:

Remklauw; Remmen en voorwiellagers; Oliefilter; Ontsteking; Origineel,PCM,PCV,Performance en tuning parts,Pijp,Plaatwerk, spiegels en logo's,Radiateur,Remblokken


Moog

Binnenste spoorstang 1500 06/12

(No reviews yet) Write a Review

ALLE GETOONDE PRIJZEN ZIJN EX BTW

SKU:
EV800098
Weight:
1.00 KGS
Shipping:
Calculated at Checkout
€65.70

Description

Binnenste spoorstang 1500 06/12

 

  • ABSORBEERT IMPACT -- Belleville voorbelastingsring helpt bij het elimineren van veerbinding en verbrijzeling tijdens schokbelasting
  • PROBLEEMOPLOSSING GUSHER BEARING -- Metaal-op-metaal ontwerp zorgt voor sterkte en laat vet door het lageroppervlak stromen voor minder wrijving en een lange levensduur
  • STERK EN DUURZAAM -- Kogelbouten zijn met warmte behandeld om aan de OE-vereisten te voldoen of deze te overtreffen om vroegtijdig falen te voorkomen en de vermoeidheidssterkte te verbeteren
  • GEMAKKELIJK TE INSTALLEREN -- Sleutelvlakken op de behuizing en bout zorgen voor eenvoudige installatie en aanpassing van de uitlijning
  • STRIKTE TESTEN -- Uitgebreide tests tijdens ontwerp- en ontwikkelingsprocessen door MOOG-ingenieurs voor kwaliteit waarop u kunt rekenen

 

Held
Amazon+ Binnenste Trekstangen Module2

BINNENSTE TREKSTANG EINDEN

Met probleemoplossende innovaties voor een lange levensduur en verhoogde duurzaamheid, is MOOG er trots op om The Problem Solver te worden genoemd. Deze verbeteringen leiden tot duurzame binnenste spoorstangeinden die zijn ontworpen, getest en vervaardigd voor eenvoudige installatie en een perfecte pasvorm direct uit de doos.

 

module-3-1

module-3-2

module-3-3

module-3-4

Wasmachine voorladen

De dop is voorgespannen met een veer om het loszitten van de dop (indien van toepassing) te minimaliseren, wat de levensduur van het onderdeel verlengt om een ​​"als nieuw" stuurgevoel te behouden

Gusher-lager

Probleemoplosser gusher lager metaal-op-metaal ontwerp zorgt voor sterkte en laat vet door het lageroppervlak stromen voor minder wrijving en een lange levensduur (indien van toepassing)

Moersleutel Flats

Sleutelvlakken op behuizing en bout zorgen voor eenvoudige installatie en afstelling van de uitlijning

Warmtebehandelde stoeterij

Kogelbouten zijn hittebehandeld om aan de OE-vereisten te voldoen of deze te overtreffen om voortijdige defecten te voorkomen en de vermoeiingssterkte te verbeteren (indien van toepassing)

 
Module-4

Wat zijn binnenste spoorstangeinden?

Het binnenste spoorstangeind verbindt het stuurhuis met het voorwiel via de fusee. Terwijl u naar links of rechts stuurt, duwt de stuurinrichting de trekstangconstructie respectievelijk naar links of rechts. Spoorstangeinden zijn gevoelig voor beschadiging en slijtage als gevolg van normaal gebruik en rijgevaren zoals slechte wegomstandigheden, kuilen en ongevallen. Als een trekstang defect raakt, kunnen de gevolgen variëren van licht (zoals voortijdige bandenslijtage) tot extreem (een totaal verlies van controle over uw voertuig). Aangezien de buitenste trekstang moet worden verwijderd om de binnenste trekstang te vervangen, is het een goed idee om de binnenste trekstang en de buitenste trekstang tegelijkertijd te vervangen. Door zowel de binnenste als de buitenste trekstangen samen te vervangen, kunt u tijd besparen bij een toekomstige reparatie en kunt u verdere problemen op de weg voorkomen.

Module-5-1

Module-5-2

Module-5-3

Module-5-4

Ongelijke of voortijdige bandenslijtage

Overmatige slijtage van de binnen- of buitenbanden is een teken dat er iets mis kan zijn met de uiteinden van uw trekstangen.

Voorkant niet uitgelijnd

Een beschadigd spoorstangeind kan ervoor zorgen dat de voorkant niet meer goed uitgelijnd is en slecht te hanteren is.

Trilling of loszitten in het stuur

Een los spoorstangeind kan trillingen of speling in het stuur veroorzaken, wat kan verergeren tijdens accelereren of draaien.

Kloppen, knarsen of geluid onder het voertuig

Abnormale geluiden zoals piepen bij het nemen van bochten of gebonk aan de voorkant kunnen een indicatie zijn van een beschadigd spoorstangeind.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
View AllClose