Met probleemoplossende innovaties voor een lange levensduur en verhoogde duurzaamheid, is MOOG er trots op om The Problem Solver te worden genoemd. Deze verbeteringen leiden tot duurzame binnenste spoorstangeinden die zijn ontworpen, getest en vervaardigd voor eenvoudige installatie en een perfecte pasvorm direct uit de doos.
Dop voorladen
De dop is voorgespannen met een veer om het loszitten van de dop (indien van toepassing) te minimaliseren, wat de levensduur van het onderdeel verlengt om een "als nieuw" stuurgevoel te behouden
Gusher-lager
Probleemoplosser gusher lager metaal-op-metaal ontwerp zorgt voor sterkte en laat vet door het lageroppervlak stromen voor minder wrijving en een lange levensduur (indien van toepassing)
Moersleutel Flats
Sleutelvlakken op behuizing en bout zorgen voor eenvoudige installatie en afstelling van de uitlijning
Warmtebehandelde stoeterij
Kogelbouten zijn hittebehandeld om aan de OE-vereisten te voldoen of deze te overtreffen om voortijdige defecten te voorkomen en de vermoeiingssterkte te verbeteren (indien van toepassing)
Wat zijn binnenste spoorstangeinden?
Het binnenste spoorstangeind verbindt het stuurhuis met het voorwiel via de fusee. Terwijl u naar links of rechts stuurt, duwt de stuurinrichting de trekstangconstructie respectievelijk naar links of rechts. Spoorstangeinden zijn gevoelig voor beschadiging en slijtage als gevolg van normaal gebruik en rijgevaren zoals slechte wegomstandigheden, kuilen en ongevallen. Als een trekstang defect raakt, kunnen de gevolgen variëren van licht (zoals voortijdige bandenslijtage) tot extreem (een totaal verlies van controle over uw voertuig). Aangezien de buitenste trekstang moet worden verwijderd om de binnenste trekstang te vervangen, is het een goed idee om de binnenste trekstang en de buitenste trekstang tegelijkertijd te vervangen. Door zowel de binnenste als de buitenste trekstangen samen te vervangen, kunt u tijd besparen bij een toekomstige reparatie en kunt u verdere problemen op de weg voorkomen.
Ongelijke of voortijdige bandenslijtage
Overmatige slijtage van de binnen- of buitenbanden is een teken dat er iets mis kan zijn met de uiteinden van uw trekstangen.
Voorkant niet uitgelijnd
Een beschadigd spoorstangeind kan ervoor zorgen dat de voorkant niet meer goed uitgelijnd is en slecht te hanteren is.
Trilling of loszitten in het stuur
Een los spoorstangeind kan trillingen of speling in het stuur veroorzaken, wat kan verergeren tijdens accelereren of draaien.
Kloppen, knarsen of geluid onder het voertuig
Abnormale geluiden zoals piepen bij het nemen van bochten of gebonk aan de voorkant kunnen een indicatie zijn van een beschadigd spoorstangeind.
Spoorstang L/R RAM 1500 13/18 19+ classic
ABSORBEERT SCHOKBREKING - Belleville-voorbelastingsring voorkomt dat de veer vastloopt en breekt tijdens schokbelasting